2013-02-08

I fredags gjorde jag en liten härlig roadtrip till Santa Cruz med Magdalena, hennes pojkvänn å deras vänner, jag passade på att filma och fota så mycket jag bara kunde för ett skolprojekt. Dessutom var det en helt underbar dag, härligt amerikansk på nåt vis, som i filmerna! Jag kände mig ung igen när jag satt där med en IPA i handen och Blink182 på högsta volym och alla sjöng med! Aja, här kommer ialla fall en video och bildbomb! :) 

 

Massa surfare överallt men jag hann bara fånga en!



 

Liten ensam pippi! 





















Supergoda mini-clementiner!! (eller vad dom nu kallas)


Spökboll!


Världens äldsta träd (redwoods) bara sådär! Tänk att vissa får bo på campus som ser ut såhär! Typ dom som går på University of California Santa Cruz!



Mera redwoods!!! Så stora! Å gamla! 



Hittade en utställning om the grateful dead (med bland annat en hand som saknar fingrar?)


(det syns inte här men jag fick komma jättenära!) <3


Jag var bara tvungen!!! Förlåt! Men jag är amerikan nu, då får man?



ewelina.

vilka härliga bilder. Mer mer mer :)



URL:


Millie

Åh vad underbart det ser ut!! Vill också!! PUSS



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?