Prata prata!

Nu är jag här igen! HEJ! 
 
Nu börjar det sakta men säkert närma sig att åka tillbaka till San Francisco och man kan ju säga att jag är sjukt nervös! Vi har fortfarande inte hittat någonstans att bo, CSN krånglar och jag vill inte lämna hemma riktigt än!
Inte för att jag gör något direkt vettigt om dagarna men jag trivs så himla bra. Jag har börjat fotografera av allt hemma så jag ska kunna låtsas att jag sover hemma när jag är där och katten har börjat bli lite sur på mig igen för att hon aldrig får vara ifred, men det gäller ju att passa på! Visst?
 
Sen har jag tänkt himla mycket på att jag känner mig så mycket lugnare och gladare inuti än vad jag lyckas visa utåt och jag vet inte riktigt hur jag ska kunna ändra på det! Visst är det mycket jobbigt som händer just nu, och det tar en himla massa energi och man blir ledsen, men jag kan ändå känna att jag borde orka vara så mycket gladare utåt än vad jag är! Hur gör man? Liksom som jag skriver nu det är precis så det känns inuti, men när jag ska prata (istället för att skriva) blir det som att orden stockar sig och jag måste ta sats för att få ur mig fulla meningar. Jag kanske inte har lärt mig att prata? Kan det vara så? För jag är så himla rädd att ingen ska orka lyssna så jag bara väljer ut dom viktigaste orden och försöker säga dom med mycket allvar å djupare röst så att det ska höras, men då blir det så himla ointressant. Eller när jag känner mig trygg med någon (inte många!) och bara babblar ur mig alla detaljer på en gång, finns det ingen mellanväg? Finns det en skola för sånt här? Hur man pratar normalt med folk?
 
Puh. Här är lite bilder sen senast ialla fall! Hörs snart! 

 
Surströmming på Tennstopet!

 
Jag och Sötnos tittar på Suits varje kväll! CPBRA serie!!!
 
 
Lammracks hos Malin och David (mästerkocken)! 
 
 
Millie handlar barnleksaker! Say whaaaaaaaat?!
 

Sen äter vi kanske världens godaste sushi! Smokin' 
 
 
Vi hejar på dom här fina med varsin godispåse i handen! Heja heja!!
 
 
Sen säger vi godnatt! 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?