Jobbigt med rubrik!

Hej hej!
 
Nu är jag äntligen ledig för första gången på sjukt länge känns det som. Sommarterminen tog totalt slut på mig och nu när jag inte längre kan sitta med huvudet i böckerna vet jag inte riktigt var jag ska göra av mitt huvud längre. Jag tänkte att jag måste ha något projekt ialla fall, att underhålla mig med nu när jag är ledig och alla andra (passande nog :( ..) har börjat jobba igen. Så jag hittade 5:2 dieten, som innebär att man 5 av 7 dagar i veckan får äta normalt, vilket inte är så normalt för mig, och dom två andra dagarna (36 h gånger 2) inte får äta någonting alls. Eller jo, 500 kalorier men det är rätt lite det med. Bra underhållning va, att sitta hemma och inte äta :P Men då tänkte jag att man kan ju börja träna också!! Så om man orkar det utan några kalorier i kroppen brukar jag ut och pip-springa! Det är alltså precis som det låter, för om man har så dålig kondition som jag så piper jag fram! 
 
Imorgon ska jag däremot fylla på med lite surströmmingskalorier, det ska bli GOTT! :) 
 
HejdååååååÅ!
 
 
  
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?